© THIS BLOG IS BELONG TO THE ONE AND ONLY SHION. ALL COPYRIGHT SERVED. ©
~Le rouge est Amour~ Emperor of Rakuzan ◕‿◕ : CONTEST : IANYA MENENANGKAN

Monday, July 4, 2011

CONTEST : IANYA MENENANGKAN

assalamualaikum semua~
okay.. tadi saya de la baca post-post kt Sahabat Blogger then mata ni terpandang la 1 contest yang dianjurkan oleh Cik Amalina. haha.. 
ni kira kontest pertama saya join.. tak pernah-pernah saya join mana-mana kontest ni..
tak pe la..just nak join je..
okay, kt bawah ni kontest nye.click kt gmbr tu kalu nak tau lebih lanjut..

banner dia comel kn??


ni gambar yang saya nak share dgn semua kt sini.. cantik tak alam ciptaan Allah ni??

bila saya tengok gambar ni, saya rasa tenang sekali melihat alam hijau ciptaan Allah... Gambar ni ditangkap masa saya dan classmates picnic kt Batu Hampar, Kedah. Air dia sejuk dan tak panas.. Kami mandi-manda sampai pukul 5pm dan bergegas balik selepas salah seorang classmate saya jatuh tersembam kena batu.. Dia kena 7 jahitan di muka.. Masa tu memang kami terkejut tapi tak panik.. sekarang bila difikir-fikir balik, kelakar pun ada... sebab kami tengah sambut hari jadi masa ni, tiba-tiba dia jatuh dan buat semua orang risau. Kalu Amalina pergi sinikn, main la air dia puas-puas.. yang ni air dia sampai ke peha.. agak dalam la jugak.. 1 tempat lagi nama Titi Hayun.. yang tu air dia cetek la..

sampai sini saja,okay??


Thank you for reading my post ♥♥ 仲良し(*・∀・)/♡\(・∀・*)だよ

2 comments:

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

done check dear!! ok syg! sila update contest ea? kita ada sponsor baru~ tgk kat rules balik ok? ne taw dapat contact lense.. best nye dapat sponser~ contact lense lak tu~~

ai aizura said...

singgah dr blog amalina..
gud luck ok=)

Akai Ito

Daisypath Friendship tickers